Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Μακιγιάζ από τη Star-of-purple!


Star-of-purple 
Make-up


Γεια σας κουκλίτσες μου! Επιτέλους κατάφερα να συνδεθώ stardoll κι είπα να σας ετοιμάσω στα γρήγορα ένα κομψό και περιποιημένο μακιγιάζ, το οποίο περιέχει μια τεχνική η οποία μπορεί να ονομαστεί <<φτερό>>, διότι μοιάζει αρκετά το σχήμα του κι είναι λίγο έως πολύ κουραστικό να πετύχει το <<ιδανικό>> σχήμα. Για αυτή την τεχνική λοιπόν θα σας μιλήσω σε επόμενο άρθρο μου, οπότε προς το παρόν θα σας δείξω το μακιγιάζ (χίλια συγνώμη αλλά αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το πρόγραμμα μου για βίντεο, οπότε σας το έκανα σε εικόνα ;) Κάντε κλικ πάνω της για μεγαλύτερη:





Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το μακιγιάζ! Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι επειδή περιέχει dark colours είναι ιδανικό για χειμώνα! Αυτά από μένα! Μέχρι το επόμενο άρθρο μου, πολλά φιλάκια! Star-of-purple...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σου ...! Εδω θα μου γραφεις τα σχολια σου ...! Ελπιζω να βρισκεις ενδιαφερον το μπλογκ μου και να γινεις μελος ( εφοσον δεν εισαι ) :
_____________________________________________________
Εγω πιστευω πως ή το σχολιο μου ειναι οτι ....