Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Δυναμικό ComeBack από τη Star-of-purple!!! :)


Δυναμικό come-back από τη Star-of-purple

Γεια σας γλύκες μου! Η Star-of-purple ξαναγύρισε στο υπέροχο blog efoulinaki και είναι έτοιμη να αναλάβει δράση στον τομέα του μακιγιάζ! Θα σας κρατά συντροφιά κάθε εβδομάδα με προτάσεις ομορφιάς στο stardoll που μπορείτε να εφαρμόζετε στην κούκλα σας. Ελπίζω να σας απολαύσετε τις αναρτήσεις μου και να με συμπαθήσετε! Εύχομαι να περάσουμε ευχάριστα! :) Στο επόμενο άρθρο μου θα σας περιμένει ολόφρεσκο μακιγιάζ για να ανανεώσετε τις doll σας! Μέχρι τότε, πολλά φιλάκια! Star-of-purple~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σου ...! Εδω θα μου γραφεις τα σχολια σου ...! Ελπιζω να βρισκεις ενδιαφερον το μπλογκ μου και να γινεις μελος ( εφοσον δεν εισαι ) :
_____________________________________________________
Εγω πιστευω πως ή το σχολιο μου ειναι οτι ....